مدیرکل هواشناسی فارس گفت: رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید تا آخر هفته در استان پابرجاست.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 08 August 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان تا پایان هفته قسمتی ابری و در بعد از ظهر و اوایل شب همراه با افزایش ابر همراه خواهد بود.

او با اشاره به اینکه امروز دوشنبه ۱۶ مردادماه مناطق جنوبی، غربی و برخی از قسمت‌های مرکزی و شمالی شاهد رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید بود، ادامه داد: فردا سه شنبه ۱۷ مرداد تا پنج شنبه ۱۹ مردادماه در بیشتر نقاط استان بویژه جنوب و غرب، رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای باران به صورت گسترده‌تر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: روند تغییرات دمایی نیز به تدریج به صورت کاهش خواهد بود.

سعدی سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس نیز با هشدار به شهروندان استان فارس، بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی بارش‌های پراکنده نقاط مختلف استان را فرا می‌گیرد.

او ادامه داد: بنابراین به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل و باد شدید همراه با رعد و برق از امروز دوشنبه ۱۶ مرداد تا آخر وقت پنج شنبه ۱۹ مردادماه از سفر‌های غیرضروری و همچنین توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، جابه جایی عشایر کوچ رو و صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار